Konferencja kojarzy się z wyjazdem dłuższym niż jeden dzień. Takie spotkanie ma na celu nie tylko omówienie jakiegoś zagadnienia, przede wszystkim jest to idealny moment na to, aby  rozbudzić zaufanie pracowników do firmy.

Warto w przypadku konferencji zorganizować event dłuższy. W zależności od przeznaczonego budżetu 2- lub 3-dniowe spotkanie wydaje się wystarczające. W tym celu należy zapewnić uczestnikom nocleg i wyżywienie oraz zachęcić ich do aktywnego udziału w dyskusji. Pozwoli to na lepsze poznanie  pracowników oraz ich oczekiwań względem firmy.

People attending a CongressKrótkie konferencje wzbudzają negatywne podejście. Ma na to wpływ wiele czynników, m.in.:

  • długotrwała podróż,
  • skąpstwo ze strony firmy,
  • brak noclegu,
  • i wiele innych.

Uczestnik konferencji musi czuć się wyjątkowo, aby tym samym mieć chęć do aktywnego udziału oraz mobilizację do dalszej współpracy.